söndag 21 februari 2010

Scraputmaningen


I scraputmaningen som Vi 2 är med på så ska första månadens skiss ha resulterat i en färdig LO 28 februari. Jag är klar och förhoppningsvis hinner Jessica också bli klar i veckan. Skissen för nästa månad har redan kommit upp och jag fullkomligt älskade även denna månads skiss så jag har gjort min LO. Fast innan jag lägger upp den på utmaningsbloggen ska jag nog fundera på om jag inte ska ändra på "Lisa 8/9-07". Är "skrivet" med Rub-ons och det blev ju inte så himla bra, som tur är så går det ju att ta bort igen ganska lätt. Ska se vad jag kan hitta istället.
/Eva

1 kommentar:

  1. Shit vilken usel bildkvalitet!! Färgåtergivningen är ju katastrof!!! Jag får nog fotografera om den innan jag lägger den på utmaningsbloggen. Jag har bestämt mig för att inte ändra på den (ta bort rub-ons) trots allt. Ser det som att lära mig av mina misstag istället :D

    SvaraRadera