lördag 30 januari 2010

Behöver inspirationshjälp!


Sådär, inbjudningskorten till en av mina äldsta vänners bröllop börjar ta form. Men nu behöver jag lite hjälp av er proffs där ute ;)


"Inbjudan" är stämplat och sen embossat men jag råkade få för lite pulver, använde en clearstamp men har lånat ut mina akrylklossar så jag använde ett CD-fodral...kanske fick för lite "stämpeldyna"? Borde man använda en "färgad" dyna istället för vanlig embossingdyna?


Ja resten...den lila fyrkanten, ska det vara en fyrkant? Älskar pappret som jag använt där, hoppas "min vän" gillar det också...

Hjärtdekoren? Jag har använt dies (tack Maria för lånet). Har förutom dessa två andra varianter att välja på, ett "helt" i samma strl som dessa och ett mindre (det utstansade i mitten av dessa)... men hjärtan VILL jag ha och två st tycker jag att det ska vara.


Guldsnöret ska också vara där men ska nog införskaffa "gummiband" så blir det lättare att knyta. Det blir en inlaga som dock inte visas här :)


/Eva

1 kommentar:

  1. För att förtydliga...med äldsta vänner menar jag inte att personen i fråga är gammal utan att jag har haft förmånen att ha henne som vän länge :D

    SvaraRadera